niedziela, 30 października 2011

hap hap za książkę!

Jak każdy studenta zarządzania kulturą tak i ja muszę przedstawić wam kilka książek, które będą wspierać tworzenie postów tego bloga. Jest to kolejny dość nudny posta, ale mam nadzieję, że niedługa uda mi się zamieścić coś bardziej interesującego ( i kolorowego ;P). Książki jakie znajdują się w bibliografii wyszukałam za pomocą kilku bardzo interesujących źródeł (które swoją drogą mam nadzieję stworzą mi bibliografię do pracy licencjackiej, bo jakoś kiepsko widzę szansę na wygrzebanie 30 książek dotyczących kogutków i kwiatków ...). Te wyszukiwarki to:
http://www.mak.bn.org.pl  -  baza Biblioteki Narodowej w systemie MAK (cokolwiek to znaczy)
http://www.karo.umk.pl      - KaRo, czyli Katalog Rozproszony Bibliotek Polskich (bardzo przydatna rzecz)
http://www.nukat.edu.pl -  Katalog Zbiorowy Polskich Bibliotek Naukowych
http://www.bj.uj.edu.pl    -  internetowy katalog Biblioteki Jagiellońskiej


Przechodząc do samej bibliografii znajdują się w niej książki dotyczące zarządzanie kulturą, wpływem kultury na dzieci, książki przedstawiające zabawy oraz wpływ zabaw na kulturę :P
Miłego przeglądania!


DRAGICEVIC-SESIC, Milena; STOJKOVIC, Branimir. Kultura: zarządzanie, animacja, marketing. Wydawnictwo: Narodowe Centrum Kultury. Warszawa 2010. ISBN 978-83-61587-41-5. [źródło: http://mak.bn.org.pl].

Animacja społeczno-kulturalna w mieście. Red. Edward Nycz, Ludmiła Nowacka. Wydawnictwo Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Raciborzu. Opole 2008. ISBN brak. [źródło: http://www.nukat.edu.pl].

Edukacja i animacja społeczna w środowisku lokalnym. Red. Wiesław Theiss, Bohdan Skrzypczak. Wydawnictwo  Centrum Wspierania Aktywności Lokalnej CAL. Warszawa 2006. ISBN 83-919475-3X. [źródło: http://www.karo.umk.pl].

ORZECHOWSKI, Emil. Wokół zarządzania kulturą, edukacją, mediami : pytań sporo, odpowiedzi mało. Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. Kraków 1999. ISBN 83-233-1228-1. [źródło: http://www.bj.uj.edu.pl].


TROMPENAARS, Fons; HAMPDEN-TURNER, Charles. Siedem wymiarów kultury: znaczenie różnic kulturowych w działalności gospodarczej. Wydawnictwo Oficyna Ekonomiczna. Kraków 2002. ISBN 83-88597-65-5. [źródło: http://www.nukat.edu.pl]. 

LIPOV, Beata. W co się bawić, czyli Przyjęcia dla dzieci. Wydawnictwo Świat Książki. Warszawa 2009. ISBN 978-83-247-1252-6.  [źródło: http://www.karo.umk.pl].

KARGUL, Józef. Od upowszechniania kultury do animacji kulturalnej. Wydawnictwo Adam Marszałek. Toruń 1998. ISBN brak. [źródło: http://www.nukat.edu.pl].

OLEJNICZUK-MERTA, Anna. Dylematy rynku dziecięcego. Wydawnictwo Olympus. Warszawa 1996. ISBN 83-86069-48-1. [źródło: http://mak.bn.org.pl]


FLEMMING, Irene. Zabawy gazetami czyli rozwijanie kompetencji medialnej dzieci i młodzieży. Wydawnictwo Jedność. Kielce 2002. ISBN 83-7223-401-4. [źródło: http://www.nukat.edu.pl].

JAROS, Paweł. Rzecznik Praw Dziecka : rys historyczny, ustanowienie, porównania międzynarodowe, instytucja, funkcjonowanie. Oficyna wydawnictwa ŁośGraf. Warszawa 2006. ISBN 83-87572-45-4. [źródło: http://www.nukat.edu.pl].




HUIZINGA, Johan. Homo ludens : zabawa jako źródło kultury. Wydawnictwo Aletheia. Warszawa 2007. ISBN 978-83-61182-06-1.  [źródło: http://www.karo.umk.pl].




TUTAK, Maciej. W co się bawić: zabawy dla dzieci. Wydawnictwo Morex. Warszawa 1993. ISBN 83-85904-01-8. [źródło: http://mak.bn.org.pl].




JAZOWSKA-GUMULSKA, Maria. Oswajanie z kulturą : w kręgu inspiracji folklorystycznych w literaturze dla dzieci i młodzieży. Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków 2001. ISBN 83-7271-092-9. [źródło: http://www.nukat.edu.pl].




Kultura literacka dzieci i młodzieży u progu XXI stulecia : praca zbiorowa. Red. Joanna Papuzińska, Grzegorz Leszczyński. Wydawnictwo Centrum Edukacji Bibliotekarskiej, Informacyjnej i Dokumentacyjnej. Warszawa 2002. ISBN 83-88581-06-6. [źródło: http://mak.bn.org.pl]




HAGOORT, Giep. Przedsiębiorczość w kulturze: wprowadzenie do zagadnień zarządzania w kulturze. Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. Kraków 1996. ISBN 83-233-0983-3. [źródło: http://mak.bn.org.pl]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz