http://www.mak.bn.org.pl - baza Biblioteki Narodowej w systemie MAK (cokolwiek to znaczy)
http://www.karo.umk.pl - KaRo, czyli Katalog Rozproszony Bibliotek Polskich (bardzo przydatna rzecz)
http://www.nukat.edu.pl - Katalog Zbiorowy Polskich Bibliotek Naukowych
http://www.bj.uj.edu.pl - internetowy katalog Biblioteki Jagiellońskiej
Przechodząc do samej bibliografii znajdują się w niej książki dotyczące zarządzanie kulturą, wpływem kultury na dzieci, książki przedstawiające zabawy oraz wpływ zabaw na kulturę :P
Miłego przeglądania!
DRAGICEVIC-SESIC, Milena; STOJKOVIC, Branimir. Kultura: zarządzanie, animacja, marketing. Wydawnictwo: Narodowe Centrum Kultury. Warszawa 2010. ISBN 978-83-61587-41-5. [źródło: http://mak.bn.org.pl].
Animacja społeczno-kulturalna w mieście. Red. Edward Nycz, Ludmiła Nowacka. Wydawnictwo Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Raciborzu. Opole 2008. ISBN brak. [źródło: http://www.nukat.edu.pl].
Edukacja i animacja społeczna w środowisku lokalnym. Red. Wiesław Theiss, Bohdan Skrzypczak. Wydawnictwo Centrum Wspierania Aktywności Lokalnej CAL. Warszawa 2006. ISBN 83-919475-3X. [źródło: http://www.karo.umk.pl].
ORZECHOWSKI, Emil. Wokół zarządzania kulturą, edukacją, mediami : pytań sporo, odpowiedzi mało. Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. Kraków 1999. ISBN 83-233-1228-1. [źródło: http://www.bj.uj.edu.pl].
TROMPENAARS, Fons; HAMPDEN-TURNER, Charles. Siedem wymiarów kultury: znaczenie różnic kulturowych w działalności gospodarczej. Wydawnictwo Oficyna Ekonomiczna. Kraków 2002. ISBN 83-88597-65-5. [źródło: http://www.nukat.edu.pl].
LIPOV, Beata. W co się bawić, czyli Przyjęcia dla dzieci. Wydawnictwo Świat Książki. Warszawa 2009. ISBN 978-83-247-1252-6. [źródło: http://www.karo.umk.pl].
KARGUL, Józef. Od upowszechniania kultury do animacji kulturalnej. Wydawnictwo Adam Marszałek. Toruń 1998. ISBN brak. [źródło: http://www.nukat.edu.pl].
OLEJNICZUK-MERTA, Anna. Dylematy rynku dziecięcego. Wydawnictwo Olympus. Warszawa 1996. ISBN 83-86069-48-1. [źródło: http://mak.bn.org.pl]
FLEMMING, Irene. Zabawy gazetami czyli rozwijanie kompetencji medialnej dzieci i młodzieży. Wydawnictwo Jedność. Kielce 2002. ISBN 83-7223-401-4. [źródło: http://www.nukat.edu.pl].
HUIZINGA, Johan. Homo ludens : zabawa jako źródło kultury. Wydawnictwo Aletheia. Warszawa 2007. ISBN 978-83-61182-06-1. [źródło: http://www.karo.umk.pl].
TUTAK, Maciej. W co się bawić: zabawy dla dzieci. Wydawnictwo Morex. Warszawa 1993. ISBN 83-85904-01-8. [źródło: http://mak.bn.org.pl].
JAZOWSKA-GUMULSKA, Maria. Oswajanie z kulturą : w kręgu inspiracji folklorystycznych w literaturze dla dzieci i młodzieży. Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków 2001. ISBN 83-7271-092-9. [źródło: http://www.nukat.edu.pl].
Kultura literacka dzieci i młodzieży u progu XXI stulecia : praca zbiorowa. Red. Joanna Papuzińska, Grzegorz Leszczyński. Wydawnictwo Centrum Edukacji Bibliotekarskiej, Informacyjnej i Dokumentacyjnej. Warszawa 2002. ISBN 83-88581-06-6. [źródło: http://mak.bn.org.pl]
HAGOORT, Giep. Przedsiębiorczość w kulturze: wprowadzenie do zagadnień zarządzania w kulturze. Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. Kraków 1996. ISBN 83-233-0983-3. [źródło: http://mak.bn.org.pl]
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz