poniedziałek, 31 października 2011

szukając inspiracji no 1

Przeglądając różne strony internetowe i gazety bardzo łatwo można trafić na coś co nam wpada w oko i sprawia , że wspomnienia z dzieciństwa zaczynają do nas powracać. Na jedną z takich rzeczy natrafiłam w Elle Decoration. Jest to lampka PaTaTaj. Z wyglądu przypomina konika na biegunach, z którym prawie każdy (a przynajmniej większość ;)) miała do czynienia w dzieciństwie. Co mnie w nim tak urzekło? Chyba wspomnienia zabawki, na której ja się bujałam. Był biały, drewniany i odchodziła z niego farba. Ten jest jakby ulepszoną wersją. Elementy ażurowe nawiązują do sztuki ludowej, co dodatkowo sprawia, że jeszcze bardziej mi się podoba X_X
Patataj został zaprojektowany przez  firmę Laskowscy Design (http://www.laskowscydesign.pl/). Wymiary: wysokość 31,5; szerokość 45; głębokość 16,5.

P.S. Drogie Elle sprawdź adres strony zanim coś opublikujesz ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz